افغانستان / افغانستان برای کنترل کرونا مرزهای خود با ایران را بست : به گفته وزارت داخله افغانستان طالبان به حومه کابل رسیده و از هر سو در حال پیشروی به گفته یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت، قرار است امروز هیاتی از افغانستان به قطر برود.

افغانستان / افغانستان برای کنترل کرونا مرزهای خود با ایران را بست : به گفته وزارت داخله افغانستان طالبان به حومه کابل رسیده و از هر سو در حال پیشروی به گفته یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت، قرار است امروز هیاتی از افغانستان به قطر برود.. نمایش تاریخ و زمان مطابق با وقت رسمی افغانستان. ضرب المثل های دری افغانستان. واژه افغانستان به عنوان نام این کشور قدمت زیادی ندارد و در سال ۱۳۰۲ ه‍.ش (۱۹۲۳) و در قانون اساسی امان‌الله شاه به تصویب رسید. مديركل غرب آسياى وزارت خارجه آخرین وضعیت تحولات افغانستان و شهر هرات را تشریح کرد. د افغانستان اسلامي جمهوریت (pashto).

سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان. حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور نامزد نمی‌شود. این کشور حدفاصل آسیای میانه. خريطة أفغانستان, خريطة أفغانستان (رسمياً جمهورية أفغانستان الإسلامية) للتحميل والإستعمال مجاناً.

آخرین وضعیت مناطق تحت کنترل دولت و طالبان در افغانستان نقشه اخبار آسیا اقیانوسیه اخبار بین الملل تسنیم Tasnim
آخرین وضعیت مناطق تحت کنترل دولت و طالبان در افغانستان نقشه اخبار آسیا اقیانوسیه اخبار بین الملل تسنیم Tasnim from newsmedia.tasnimnews.com
افغانستان با نام رسمی جمهوری اسلامی افغانستان (به پشتو : برای بازسازی افغانستان (سیگار) پیرامون کمک های جامعه جهانی به انتخابات های افغانستان. افغانستان همچنان به خاور میانه (ایران) نیز پیوستگی جغرافیایی دارد. أفغانستان دولة حبيسة (أو غير ساحلية) تقع في اسيا الوسطى وتشكل. این کشور از شمال شرقی، مرز کوتاهی با چین دارد که از نظر زمینی صعب الوصول است. اين تبار عمدتاً در شرق و جنوب و بعضي از آنها در. د افغانستان او ترکیې جمهوررئیسانو ټلیفوني خبرې. ادامه فتوحات طالبان؛ شهر غزنی افغانستان سقوط کرد.

د افغانستان اسلامی جمهوریت) کشوری محصور در خشکی در آسیای میانه است.

برای بازسازی افغانستان (سیگار) پیرامون کمک های جامعه جهانی به انتخابات های افغانستان. این رزمایش ها در حالی صورت می‌گیرند که خشونت ها در مناطق مختلف افغانستان، به ویژه ولایت های شمالی در هفته های اخیر افزایش یافته اند. مديركل غرب آسياى وزارت خارجه آخرین وضعیت تحولات افغانستان و شهر هرات را تشریح کرد. مساحت افغانستان ۶۵۲ هزار و ۲۲۵ کیلومتر مربع است. اجرای سرود ملی افغانستان توسط قیس الفت در لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی. این کشور از شمال شرقی، مرز کوتاهی با چین دارد که از نظر زمینی صعب الوصول است. دوکتور کریمه حامد فاریابی وزیر اقتصاد با بشیر احمد ته‌ینج وزیر کار و امور اجتماعی دیدار کرد. افغانستان با نام رسمی جمهوری اسلامی افغانستان (به پشتو : حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور نامزد نمی‌شود. خريطة أفغانستان, خريطة أفغانستان (رسمياً جمهورية أفغانستان الإسلامية) للتحميل والإستعمال مجاناً. د افغانستان او ترکیې جمهوررئیسانو ټلیفوني خبرې. سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان. سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در لندن تلاش می نماید تا همکاری نزدیک و دراز مدت میان ‌ډیر د خوښۍ او د ویاړ ځای دۍ چې دا ځل په لندن کې د افغانستان د اسلامی جمهوریت په سفارت کې.

قابل یادآوریست که محترم ذبیح الله حسین خیل در 25 جون 2021 به عنوان جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان در استانبول تقرر حاصل یافت و وظیفه خود را آغاز کرد. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: اجرای سرود ملی افغانستان توسط قیس الفت در لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان. فضل احمد معنوی، وزیر عدلیه می‌گوید که جنگ و ناامنی سبب شده که افغانستان در مبارزه عملی با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران پیشرفتی نداشته باشد.

تلفات سنگین طالبان در شبانه روز گذشته در افغانستان خبرگزاری صدا و سیما
تلفات سنگین طالبان در شبانه روز گذشته در افغانستان خبرگزاری صدا و سیما from www.iribnews.ir
قابل یادآوریست که محترم ذبیح الله حسین خیل در 25 جون 2021 به عنوان جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان در استانبول تقرر حاصل یافت و وظیفه خود را آغاز کرد. برای بازسازی افغانستان (سیگار) پیرامون کمک های جامعه جهانی به انتخابات های افغانستان. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان. در این دیدار دو جانب در رابطه با تسریع روند صدور مجوز کار برای. مديركل غرب آسياى وزارت خارجه آخرین وضعیت تحولات افغانستان و شهر هرات را تشریح کرد. این کشور از شمال شرقی، مرز کوتاهی با چین دارد که از نظر زمینی صعب الوصول است. از غرب با ایران، از جنوب با پاکستان، از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان همسایه است.

حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور نامزد نمی‌شود.

قابل یادآوریست که محترم ذبیح الله حسین خیل در 25 جون 2021 به عنوان جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان در استانبول تقرر حاصل یافت و وظیفه خود را آغاز کرد. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. خريطة أفغانستان, خريطة أفغانستان (رسمياً جمهورية أفغانستان الإسلامية) للتحميل والإستعمال مجاناً. اين تبار عمدتاً در شرق و جنوب و بعضي از آنها در. گروه طالبان پس از یک درگیری سنگین با نیروهای امنیتی افغانستان شهر هرات در غرب این. د افغانستان اسلامی جمهوریت) کشوری محصور در خشکی در آسیای میانه است. این رزمایش ها در حالی صورت می‌گیرند که خشونت ها در مناطق مختلف افغانستان، به ویژه ولایت های شمالی در هفته های اخیر افزایش یافته اند. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: أفغانستان دولة حبيسة (أو غير ساحلية) تقع في اسيا الوسطى وتشكل. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و صفحه افغانستان. اجل گرفته بمیرد نه بیمار سخت. دوکتور کریمه حامد فاریابی وزیر اقتصاد با بشیر احمد ته‌ینج وزیر کار و امور اجتماعی دیدار کرد. فضل احمد معنوی، وزیر عدلیه می‌گوید که جنگ و ناامنی سبب شده که افغانستان در مبارزه عملی با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران پیشرفتی نداشته باشد.

قابل یادآوریست که محترم ذبیح الله حسین خیل در 25 جون 2021 به عنوان جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان در استانبول تقرر حاصل یافت و وظیفه خود را آغاز کرد. این کشور حدفاصل آسیای میانه. گروه طالبان پس از یک درگیری سنگین با نیروهای امنیتی افغانستان شهر هرات در غرب این. سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان. فضل احمد معنوی، وزیر عدلیه می‌گوید که جنگ و ناامنی سبب شده که افغانستان در مبارزه عملی با قاچاق انسان و قاچاق مهاجران پیشرفتی نداشته باشد.

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcqv2narxqjnrxfu0rnfkjlyaqfqcwzfiejleid7ozj2py3qmnhh Usqp Cau
Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcqv2narxqjnrxfu0rnfkjlyaqfqcwzfiejleid7ozj2py3qmnhh Usqp Cau from
د افغانستان اسلامي جمهوریت (pashto). سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در لندن تلاش می نماید تا همکاری نزدیک و دراز مدت میان ‌ډیر د خوښۍ او د ویاړ ځای دۍ چې دا ځل په لندن کې د افغانستان د اسلامی جمهوریت په سفارت کې. شورای ملی دولت جمهوری اسلامی افغانستان عالی ترين نهاد تقنينی و مظهر اراده جمعی مردم افغانستان است. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور نامزد نمی‌شود. افغانستان کشوری کوهستانی در قلب آسیا است و دره‌های بسیاری دارد. در این دیدار دو جانب در رابطه با تسریع روند صدور مجوز کار برای. اين تبار عمدتاً در شرق و جنوب و بعضي از آنها در.

د افغانستان اسلامي جمهوریت (pashto).

دوکتور کریمه حامد فاریابی وزیر اقتصاد با بشیر احمد ته‌ینج وزیر کار و امور اجتماعی دیدار کرد. این رزمایش ها در حالی صورت می‌گیرند که خشونت ها در مناطق مختلف افغانستان، به ویژه ولایت های شمالی در هفته های اخیر افزایش یافته اند. د افغانستان او ترکیې جمهوررئیسانو ټلیفوني خبرې. این کشور از شمال شرقی، مرز کوتاهی با چین دارد که از نظر زمینی صعب الوصول است. أفغانستان دولة حبيسة (أو غير ساحلية) تقع في اسيا الوسطى وتشكل. افغانستان كشوري است كه داراي گروه‌هاي قومي متعدد كه برخي از اقوام آن، هنوز نقشه اقوام افغانستان. او ضمن انتقاد از «سیاست بی ملاحظه» جو بایدن در قبال افغانستان نسبت به «پیامدی بدتر از سقوط تحقیرآمیز سایگون در سال ۱۹۷۵» در پایان جنگ ویتنام هشدار داد. افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است. به گفته وزارت داخله افغانستان طالبان به حومه کابل رسیده و از هر سو در حال پیشروی به گفته یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت، قرار است امروز هیاتی از افغانستان به قطر برود. اجرای سرود ملی افغانستان توسط قیس الفت در لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی. سخنگوی طالبان امروز اعلام کرد: مساحت افغانستان ۶۵۲ هزار و ۲۲۵ کیلومتر مربع است. افغانستان کشوری کوهستانی در قلب آسیا است و دره‌های بسیاری دارد.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama